torsdag 6. juni 2013

Utfordring dag 4

I dag hadde jeg såå lyst på noe godt(igjen) så jeg laget en stor porsjon is før trening. Tenkte den kunne stå i fryseren mens jeg trente, så hadde jeg deilig is å glede meg til :) Veldig raskt og enkelt, og her kommer oppskriften nok til ca. 4 gode porsjoner:

3 eggeplommer med litt søtning (jeg brukte 3 ts hermesetas) - piskes til eggedosis
3 dl kremfløte med litt søtning (jeg brukte 3 ts hermesetas) + en revet vaniljestang - piskes til krem

Blandet så eggedosis og krem i en bolle og satt i fryseren. (Denne isen blir veldig hard når den er stivfrossen, så smaker nydelig og er lettere å spise før den er helt fryst. Litt varme bær gjør også susen...)

Serverte med lunkne bringebær og blåbær - nam!

Ellers gikk syklingen mye lettere i dag, la til og med inn en langspurt på slutten. Maten går også greit, legger ved menyen:

Onsdag:
Lunsj - en liten porsjon middagsrester (karbonadedeig med sopp og løk)
Middag - grillet pølser, små andepølser fra Jacobs og en annen type med mye kjøtt og minimalt med karbohydrater
Kvelds - en pølse(ca 50g) og litt bringebær og blåbær

Torsdag:
Lunsj - 2 egg
Middag - fiskesuppe med bl.a. torsk, bacon, purre og fløte
Kvelds - hjemmelaget is med bringebær og blåbær :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar